Sabtu, 22 Maret 2008

untuk yang nak berkahwin sahaja.

Tips ini saya kongsikan khas untuk couple-couple dan pasangan-pasangan di luar sana yang bakal menghadapi malam pertama selepas bersanding,bukan malam pertama sebelum kahwin tau,haram kata orang,malah zina itu berdosa besar.Diharapkan tips ini tidak disalah gunakan terutama golongan remaja.

Baiklah ,tips ini menjurus kepada teknik permainan ranjang bagi suami isteri yang tidak ada pengalaman tetapi ingin memastikan dia ni macam seorang yang berpengalaman,ha...nampak tak idea di situ.,tidaklah juga pada hari ni saya nak menjadi doktor pengantin,malah saya sejujurnya tak pernah pun merasa benda tut tut tut***** heheheh

So maklumat ni copy lagi lah dari blog lain cuma saya sunting kan lagi agar tidaklah nampak 100% meniru karya blogger lain.

Biasanya isteri yang pertama kali berkahwin,mestilah masih dara.Apa itu dara,bercakap pasal dara di Malaysia dahulu kala konsep dara ini amat penting dalam sebuah perkahwinan,ye lah nak kawin anak dara hantarannya mahal,jadi faham-faham lah kenapa istilah dara ini amat berharga bagi seorang gadis.

Bila sebut pasal dara,dalam istilah sains dara ini merujuk kepada selaput dara yang mana selaput dara hanya akan terkoyak atau pecah jika benda macam tut tut tut**** menembusi liang faraj ini.Melalui pembacaan saya,isteri yang nak pecah dara ini,bila berlaku situasi ini,dikatakan mengalami perasaan yang sakit,sejauh mana kesakitan itu anda boleh lah bertanya kepada ibu anda.Bagi gadis yang nakal-nakal tu, taulah rasa dia,dan bagi lelaki yang nakal-nakal tu berani nak rasmi awal sebelum berkahwin anda tanyalah kekasih gelap anda.

Terus kepada isi artikel hari ini,

Teknik untuk mengurangkan kesakitan yang dialami oleh isteri ketika pecah dara.Antara posisi yang kerap digunakan oleh pasangan untuk mengelakkan kesakitan pada malam pertama ialah dengan teknik si suami duduk bersila (sila imagine jika kurang jelas kerana tutorial video tidak disediakan di blog ini,takut di bann blog lucah) manakala si isteri pula didudukan menghadap suami dalam keadaan mencangkung dengan lubang farajnya berada di atas zakar.




Tips ini sangat sesuai digunakan pada malam pertama. Pada malam pertama, lebih-lebih lagi untuk melakukan persetubuhan dengan pasangan isteri yang masih dara merupakan suatu cabaran yang terpaksa ditempuh dengan sabar oleh pasangan pengantin.

Persetubuhan yang dimaksudkan untuk memecah dara perlu dilakukan dengan lemah lembut dan bertimbangrasa. Ini akan menolong meminimakan rasa kesakitan isteri sewaktu dara terkoyak menerusi tusukan pertama.

Pada masa ini pasangan digalakkan melakukan dalam keadaan yang tenang,rilexs dan si suami tidak lah perlu gelojoh kerana sifat ini akan merugikan diri sendiri kerana ia akan mempercepatkan masa klimaks.Jika perkara ini berlaku si isteri kemungkinan akan merungut di dalam hati kerana tidak puas.

Berbalik kepada posisi tadi,si suami hanya duduk keadaan rehat tetapi tetap memainkan peranannya seperti mencumbu dan membelai isteri bagi meningkatkan rangsangannya.

Dengan mengggunakan tangan si isteri hendaklah memengang batang suaminya yang telah tegak berdiri dan menghalakan ke arah lubang farajnya.Setelah dihalakan tepat,si isteri hendaklah menekan sedikit demi sedikit mengikut kenikmatan yang dialami dan ini sedikit sebanyak melupakan seketika kesakitan semasa pecah dara yang berlaku pada masa yang sama.Dalam keadaan ini,si isterilah yang akan menentukan sama ada nak membuat rentak keluar masuk laju ,sederhana atau perlahan.Sebenarnya ini bergantung kepada sejauh mana kesakitan yang dialami berbanding dengan kenikmatan yang dirasai.Jika kurang sakit ,lebih dalam lah tusukan si isteri.Akhirnya selaput dara ini akan terkoyak dan pasangan boleh lah mencuba possisi yang lain.

Bagi si suami,perana untuk merangsang si isteri dengan membuat cumbuan ke kawasan erotik seperti buah dada,pinggang,tengkuk,leher,mulut dan telinga isteri harus dilakukan semasa pemecahan dara agar si isteri lebih rasa nikmat berbanding kesakitan.Ketika isteri merintih kesakitan langkah terbaik bagi si suami untuk menenangkan si isteri ialah dengan menghisap lidah si isteri dan ini penting juga kerana lidah dan mulut merupakan titik rangsangan bagi si isteri.

Setakat ini dahulu,tips -tips dari saya

BONUS CLICK HERE FOR FREE


mackenzie

doktor chemical engineer,

"tiap hari pi basic sains lab,rawat pome yang sakit(palm oil mill effluent)

Tidak ada komentar:

ENJIN CARIAN GOOGLE